woensdag, december 23, 2015

review van de Tamara glamourous retro party dress

Nou persoonlijk draag ik niet graag strapless jurken. Ik heb er heel onveilig gevoel in, zoiets van, hij kan ieder moment afzakken. Maar toen ik deze prachtige jurk van Hell Bunny zag wou ik het toch eens proberen. Ben je op zoek naar een mooie tule jurk? Wel deze retro jurk is gewoonweg fantastisch. De strapless vintage jurk is volledig gevoerd en heeft een voorgevormd lijfje die alles mooi op zijn plaats houdt. Deze wondermooie feestjurk sluit met een haakje en een onzichtbare rits op de rug. Hij heeft een mooie volle rok gemaakt van een prachtige appelblauw zeegroene tule. Dit is een retro jurk om u tegen te zeggen. Er zit een extra sluiting op de rug om alles mooi strak te houden maar toch heb ik enkele keren de jurk opgetrokken tijdens de fotoshoot. Hoewel dat misschien wel niet nodig was, want als hij lekker aansluit kan hij gewoonweg niet afzakken. Van de kleur ben ik een echte fan en hij past wondermooi goed bij koperkleurig haar.
Mijn besluit, ik blijf geen fan van strapless jurken, al is deze de beste die ik tot nu toe gedragen heb.
Het blijft dus een jurk voor durvers. Van mij krijgt hij een 7,5/10.


Ik wens jullie allemaal prettige feesten!
Miss Poppy,
PS: Neem eens een kijkje op de webshop


Geen opmerkingen: